-miş

Sen bana mesafe koydum
Benim duvarlarım sabitti
Ama senden düşen bir saç teli yıkardı duvarları
Aldın bir sis koydun sol gözüme
Olsun
Göğü seyredelim mi yine
Ben yine cesaretsiz
Sen yine kısa saçlı
-İyiyim ben, kendimden sıyrıldım sadece 
Ben küflü bir parmaklığım
Pencerenin arkasında yabancı silüet, sen yokken yolu izleyen, yolunu gözleyen
Ben hep çocukluk koydum kumbarama
Harcadılar harcadılar bitmedi
Çanak çömlek patladı diye bağırdılar çocuklar,
Bak gözlerim ışıldıyor mesela
Bir düzenim yoktur belki bu yüzden
-İyiyim ben, alelacele ve aleladeyim sadece 
Asla dokunmayacak yüzüme ellerin
yüzümde yeller dolaşıyor
Ayaklarını sevmiştim ya
O an rüyalarıma abone oldun kim bilir kaç asır
Terliğin tekini ters çevirdim
Bak anne, uğursuzluk getirdim
Miş diyoruz ya geçmiyor aslında
Sadece zaman kipinden ibaret
-İyiyim ben, iyi.






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

OLSUN DA GÖR

Göç

Cırcır Böceği ve Mitolojik Kadınlar (III)