Cırcır Böceği ve Mitolojik Kadınlar

BÖLÜM I


   Babamın arada esler vererek kaynattığı horultusuna uyanıyorum. Merdivenlerden inerken her basamağa bir küfürü denk getirmeye dikkat ediyorum. Verandaya çıkıyorum, tabut için bir çivi daha. Her şeye öfkeliyim bu ara. II.Beril döneminden yeni çıktım. İki kere aldatıldım. Uyarılara rağmen aldırış etmedim. Çekilen fırçalara hükümetimiz gibi 'kandırıldım' yaftalarıyla geçiştiriyorum, onları büyük resme bakmaya diğer lejyon devletleri incelemeye davet ediyorum.
   İki kedi kavga ediyor. Birinin patisi arızalı. Bu sefer güçlü olanı tutuyorum, kaybetmeye bağımlılığımı kırmaya çalışıyorum. Ufak kedinin içinden kolsuz kahraman Wang Yu çıkıyor. Kaçıyor benim kırçıllı sarı Ivan Drago.  Pergulenin arasında babamın çarklarının gürültüsünü bastıran  Gryllidae familyasını oluşturan parlak siyah renkli, yuvarlak iri başlı, kısa kanatlı, uzun antenli, susmayan bir puşt bu 'cırcır böceği'. Biliyor musunuz İzmirliler cırcır böceğine puşt der. Bilmiyor musunuz ? Demezler zaten... Önce yer tespiti çalışmaları yapıyorum daha sonra inine giriyorum vuruyorum hızlı hızlı içine saklandığı demire. Sesi kesiliyor. Puşt olduğundan mütevellit yerime oturunca başlıyor senfonisine. Bok var aldılar şu yazlığı. Pardon 114 ay sonra bizim olacak yazlığı. Hepimiz aynı durumda bir şeylere sahip olmak için hep hayatın en değerli şeyi olan zamanımızdan veriyoruz. Mülkiyet saçmalığı; okul bitsin çekerim altıma bir araba, ya bulunur bir kız ya da hazırdır zaten... Oldu mu sana ikinci çinko. Eee sonra ne olacak takılarla peşinat, geniş uzun vadeli bir ev satın alınacak. Ot gibi yaşayıp bok gibi ölücez. Ne demiş Alexandre Dumas 'Hayat nedir ki ? Ölümün bekleme odasında bir durak.' Alın size tombala. Yaşayın kardeşim. Bunların hepsi sigara dumanına karışıp gitmişti. Derin tutkuların ve ütopyaların gerçekleşmesindeki zincirlerden biridir mülkiyet.
   Zıvarm, zındıkchat ve zıçtagram'da geziyorum. Çeşme, bira, kokteyl, köpek surat, viski, domat surat, bodrum, çeşme, yüz değiştirme diye uzuyor. Ahali kendi lansmanını yapıyor. Tiksinerek kısa turum bitiyor. 
   Yatmaya karar veriyorum gürültülü babam ve cırcır böceklerine küfrederek. Yarın büyük gün Trekking var !  



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

OLSUN DA GÖR

Göç

Cırcır Böceği ve Mitolojik Kadınlar (III)