Cırcır Böceği ve Mitolojik Kadınlar (II)



   BÖLÜM II


   Uyandım bir kaç saat uykuyla, çantayı kapıp çıktım evden. Çok Memeli migrosta alışveriş için buluştuk. İçeriye giriyoruz biz konserveler dadanırken Burak az kalorili cipse ve light kolaya yöneliyor. Berkay gelip omzuma dokundu. 'Beril değil mi lan o ?' Dönüp bakmamla dallamanın koluna girmesi bir oldu. Dallamaaa ! O an reyonlar devrildi, yerdeki parlak karolar arasından pamuk fideleri çıkmaya başladı, tavan açıldı bir anda ve güneş en dik açısıyla üzerimde. Adana'nın sıcağında pamuk toplaya köylüler dolaşıyor. O sıcağı onlarla yaşıyorum. Dondurmadan beter beynim eriyor. 181 saat yürüme mesafesinde olan Adana'dan saniyeler içinde rezil sesiyle bulunduğum yere getiriyor Ersin Naci. 'Kendine gel lan'. Peşlerinden gidiyorum süt ürünlerinin orada duruyorlar. İzliyorum ucuz dram dizilerine bağımlı ev hanımları gibi. Resim, şekil vb. eşleştirme oyunlarına merakımdan mıdır bilmiyorum gözüm Caney Clup Kart indirimindeki kaşarla Beril'i eşleştiriyor. Beril bana bakıncaya kadar bakıyorum onlara. Bağsür ağrısı çeken insanlar acılarına ortak olarak bakıyorum. Göz göze geldiğimiz anda şaşkın, panik atak teyzeler gibi çevirdi kafasını. Dallamaya sırnaşıyor gitmem için. Yer mi ulan Macır Lütfü'nün torunu. Hakan Aysev tonunda aşkım diyerek sarılıyorum kiloluk kaşara ardından tonumu bozmadan Ersin Naci bir tane yeter mi ucuzmuş indirim varmış... Ersin Naci rezil sesiyle ' Moruk bırak onu kaşarla işimiz olmaz hele birde ucuz kaşarla hiç işimiz olmaz.' Benim bağsürüm ona sirayet etti kanamaya başladı. Tabi kısa sürdü. Onlar el ele biz Ersin Naci'yle omuz omuza alışverişe devam ettik. Alışverişi tamamladıktan sonra torbaları dolduruyoruz bagaja.
    Dağ yoluna çıkıyoruz. Veriyoruz kabinlere 90 lar pop. Bir şarkı geliyor şıkır şıkır;
Ah be teyze teyze
Bu işler böylemiydi sizin nesilde 
Yoksa ben mi yanlış zamanda doğdum 



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

OLSUN DA GÖR

Göç

Cırcır Böceği ve Mitolojik Kadınlar (III)