Anlatı Kuşanmıştı Biçemlerime


Yorgunluğum gibi yoğundu gök
Altımızda şarap lekeli halı
Anında oldum simbad
Manzaranın yarısını bıçak gibi kesen galvaniz çatı
Zatı aliniz bazen çok katı
Sonra düştü aklıma İzmir'de imbat
Domuz çukuru heyhat
Duygu var ama yok ispat
Kadeh kalkıyor yetişebilirsen orda vuslat
Tütünden ne ağızda tat ne de kaldı damak
Saçma kafiyelere sürgünüm
İmdat !


Kelam yapışmasa velhasıla
Düzmezdin zihnimi her gece
Mesnetsiz mesnevim
Anlamsız rubaim
Şiirlerim paçavra


Büyük bir ciddiyetle emiyorum karmaşanın temaşasını
Büyük bir rahatlıkla itiyorum elinin ayasını
Büyük bir asillikle kapatıyorum can çekişen çocuğun ağzını


Bir daha yanar mıyım ben ?

   Bir daha kanar mıyım ben ?

      Bir daha konar mıyım ben ?


Firari ip uçlarını her yakalayışta bir kadeh elimde bir boşluk önümde...

-Anlatı kuşanmıştı biçemlerime.
Hadi gel güneş uyanmadan kaçalım.






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

OLSUN DA GÖR

Göç

Cırcır Böceği ve Mitolojik Kadınlar (III)