Dikkat dikkat!

 Kıyısında ağzının
Aydınlık ışık
Kapı da çalmıyor telefon da
Dikkat dikkat !
Bulaşık makinesine teflonları atmayın!
Saat kimi kim bekliyor
Yan yana perçinlenmiş fotoğraf
Aldanıyorum gülüşüne
Çayı eksik etmiyorum, kadehin dibinden
Ne yazıyordum
Fil gamlılıdır değil mi ?
Fil kederi diyelim biz ona
Dikkat dikkat!
Tüm karıncalara sesleniyorum
Bilhassa çilek reçelinin içine girip intihar edenler
Hayat güzel yapmayın dostlar
Güzel mi harbiden hayat
Ya da helal olsun yapın ulan
Hangi açıdan bakılınca güzel bu hayat
Açısız dönüyorum, acıyla
Dikkat dikkat!
Perdeler sinekliğe uzun süre çarparsa kararır
Ne yazıyordum
Sokağımda kokun dönüyor
Koku kudurtur, çınlıyor burnum
Kokular evet, kokumu hatırla.
Hatırla
Hatır

Dikkat dikkat!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

OLSUN DA GÖR

Göç

Cırcır Böceği ve Mitolojik Kadınlar (III)