Kanserli Ağaçlar ve Yargıçlar

Soğukları, soğutmaktasın.
Düzensiz düzleme
Başika'ya Katyusha
Bana hüzün düştü.
Sen soğutmaktasın
Kendini kendince kendinden.

Kanserli ağaçlar ve yargıçlar
Unutulmuşluğumu incitmeden anlatın.

Yıkıla yıkıla gelmiştim sana
Gidemediklerini yok sayarak

Ağlar bazen annem,
Sen soğutmaktasın

Ağladı da annem
Sen soğutmaktasın

Annem sarıldı ısıttı.
Sen soğutmaktasın.

Bir serçeye rastladım
Kanserli ağacın dalında.

Uçmuş Irak'ın kuzeyine
Söylediğine göre;
'Güneş emmiş önce çamuru sonra yağmuru.'

Bir füze düşmüş
Katyusha !
Bir bomba patlamış
Beşiktaşta !

Bu kadar ölümün koynun da
Belki de seni düşünmek vatana ihanet.

Sen soğutmaktasın
Ben ateşin menşei, soğutmaya çalışma beni,
Yargıç boşa değil mi çaba ?


'




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

OLSUN DA GÖR

Göç

Cırcır Böceği ve Mitolojik Kadınlar (III)