Plaj Notları

Türkiye'nin en uzun kumsalı Patara Plajı'ymış 12 Km.
Benim kederlerimden kısa.

Bir miskin ve sevimli köpek var sahilde adı Gofret. Bir köpeğim olsa adını 'köpek' veya 'dog' koyardım kurumsal marjinellik adına. Aslında bir köpeğim vardı adı 'Berduş'tu. Bir gece son derece içkili gelirken hiç yapmadığımız şeyler tabi saat epey geç. Bunun ağzında kuru bir ekmek seslendim aldırmadı Berduş ya başına buyruk stad ışığı gibi ışıldayan dolunayda yol alıyor. Ben çağırdıkça hızlandırdı adımlarını. Koştum aldım kucağıma. Tam 12 sene oldu hala masum sevgi dolu oyun arayan bakışlar vardı. İnsanlar gibi çıkarcı ve alçak değil. İnsandan da anlıyor Berduş. Benim eski kız arkadaşımı ısırmıştı. Çok kızdım ona kuyruğunu indirip kulübeye girmişti. Berduş haklıymışsın be oğlum ısırmak yetmezmiş koparsaymışsın. O benim günden güne etimi kopardı, bitap düştüm yanında. O zaman beni üzeceğini hissetmişmiydin oğlum ?  Gece gibi kapkara çenesinden boynuna doğru uzanan kısmı Ayşe Teyzenin beyazları gibi kar beyaz. Bak sahil çok güzel Berduş. Bak burda dişi Gofret var. Berduş. Berduş. Berduş. Öldü amınakoyayım.

Doğuştan Beşiktaşlım,
Mağrur bakışlım...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

OLSUN DA GÖR

Göç

Cırcır Böceği ve Mitolojik Kadınlar (III)